Facebook Ads

Prowadzisz sklep stacjonarny lub online? A może restauracje, kawiarnie, salon fryzjerski, siłownie, hotel, gabinet lekarski, kancelarie? Jesteś trenerem personalnym, blogerem, dietetykiem, psychologiem, bądź mówcą motywacyjnym? Nie ważne, jaką branżę reprezentujesz! Jeśli Twoim celem jest zwiększenie zysków i ilości klientów, jesteś w odpowiednim miejscu ! Kiedyś musiałbyś się bardzo postarać, aby mówiono o Twojej firmie. Do narzędzi marketingowych należały jedynie ulotki, wizytówki, banery czy marketing szeptany. Oczywiście dalej wykorzystujemy je w promowaniu marek, jednak dziś mamy do dyspozycji również nieporównywalnie lepsze narzędzie, jakim jest reklama na Facebooku. Pozwala nam ona na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów, bez wychodzenia z domu, bez wymienionych wcześniej metod marketingowych. A co najważniejsze!? Jest niezwykle skuteczna!

Dlaczego warto reklamować firmę na Facebook

Facebook jest najpopularniejszą platformą mediów społecznościowych na całym świecie!

Miesięcznie na świecie istnieje 2,91 milarda(!) aktywnych użytkowników, z czego 1,9 miliarda korzysta z serwisu każdego dnia

W Polsce jest 21,5 mln użytkowników Facebooka

44% konsumentów przyznaje, że na ich zachowanie zakupowe ma wpływ Facebook

W trzecim kwartale 2021r. całkowite przychody Facebooka z reklam wyniosły $28.3 mld , co oznacza wzrost o 33% do roku poprzedniego! Dowodzi to, że coraz więcej osób kupuje poprzez kliknięcie reklamy na Facebooku!

Jak wygląda to w praktyce?

Wywiad z klientem

W pierwszej kolejności zapoznamy się z Twoimi potrzebami. Uzyskamy jak najwięcej informacji o Twojej działalności biznesowej i środowisku w jakim pracujesz tj. branży, konkurencji i klientach. Zapoznamy się również bardzo dobrze z oferowanym przez Ciebie produktem czy oferowaną usługą. Dzięki temu będziemy w stanie przejść do kolejnego kroku jakim jest określenie grupy docelowej odbiorców oraz wspólnie ustalimy cel kampanii reklamowej (np. rozpoznawalność marki, zasięg, instalacje aplikacji, wyświetlenia filmu, pozyskiwanie kontaktów, sprzedaż z katalogu, wizyta w firmie). Ustalamy również długość kampanii oraz budżet jaki jesteś w stanie na nią przeznaczyć.

Tworzenie kreacji marketingowej

Kolejnym krokiem do skutecznej reklamy jest stworzenie przez nasz zespół grafików kreacji marketingowych. Na tym etapie wykorzystujemy najnowsze trendy ze świata marketingu i grafiki, tak byś był pewien, że kampania reklamowa będzie tworzona na najwyższym poziomie.

Testowanie kreacji marketingowych i wybór najskuteczniejszej

Aby mieć pewność, że reklama przyniesie oczekiwany efekt, po utworzeniu kilku kreacji sprawdzamy, która najlepiej zadziała na naszą docelową grupę. W tym miejscu testujemy różne formaty i komunikaty reklamowe, aby wybrać tę najskuteczniejszą.

Konfiguracja Pixel Facebooka

Na wstępie dla tych którzy nie wiedzą czym jest Pixel Facebooka: jest to krótki kod umieszczany w witrynie, który pozwala na mierzenie skuteczności reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie. Jeśli projekt tego wymaga, na tym etapie go konfigurujemy, dzięki czemu opracowujemy strategię działań remarketingowych i docieramy do grup podobnych odbiorców.

Monitorowanie efektów reklamy i bieżące korekty

Po wyborze najskuteczniejszej kreacji przyszedł czas na monitorowanie postępów naszej kampanii reklamowej. To czas w którym reklama zaczyna przynosić zakładany efekt. Produkt się sprzedaje, klientów przybywa, Twój film zyskuje popularność, rozpoznawalność marki wzrasta! Niezależnie od Twojego celu, na tym etapie możesz cieszyć się z zauważalnych efektów, które przełożą się na większe zyski, a my zajmujemy się resztą! W tym miejscu masz również dostęp do szczegółowych informacji na temat całej kampanii tj. ile osób zetknęło się z reklamą, ile osób zdecydowało się na kliknięcie w nią, ile czasu poświecili na zapoznanie się z ofertą i czy przełożyło się to na zakup.

Niezależnie od etapu, na którym znajduje się Twoja kampania reklamowa, jesteśmy w stałym kontakcie, informując Cię o szczegółach, efektach i budżecie.

Dlaczego nie włączać samemu reklam na Facebooku?

Wiele osób myśli, że kliknięcie obok posta przycisku „Promuj” wystarczy do wypromowania naszej strony, marki. Niestety to tak nie działa. Dochodowa kampania reklamowa jest efektem konkretnych zaplanowanych działań i strategii, a nie efektem jednego kliknięcia. Osoby które włączają na własną rękę kampanie reklamowe, które nie przynoszą sukcesów, zazwyczaj działają bardzo intuicyjnie. Efekt zazwyczaj jest tylko taki, iż reklama nie dociera do konkretnej grupy odbiorów, a jest wyświetlana osobom, które nie są w ogóle zainteresowane naszym produktem czy usługą, a to z kolei generuje duży koszt wyświetlania takiej reklamy. Łatwo jest wtedy stwierdzić, iż reklama na Facebooku nie działa, prawda? Zleć więc to zadanie nam- doświadczonym w tym dziedzinie i ciesz się ze skutecznej reklamy !

Wyślij zapytanie ofertowe lub zadzwoń po więcej szczegółów.