Kampania Google Ads

Wyszukiwarka Google jest jednym z nieodłącznych elementów każdego użytkownika Internetu. Gdy poszukujemy usług, produktów lub informacji wpisujemy słowa w wyszukiwarce i oczekujemy na wynik. Zazwyczaj przeglądamy pierwszą, ewentualnie druga stronę wyników. Firmy posiadające strony internetowe, lecz nigdy nie pozycjonujące swoich stron giną w gąszczu konkurencji.

Z pomocą przychodzi Gogole ADS, które dzięki kampanii reklamowej wyświetli naszą firmę w pierwszych wynikach. Każdy z nas może zwrócić uwagę na pierwsze wyniki, które zawsze są promowane.

Tam możesz być właśnie Ty wyprzedzając swoją konkurencję.

Jak działa Kampania Google ADS

Bądź na szczycie!

Świadcząc usługi lub sprzedając produkty w internecie, potencjalny klient wpisuje zapytanie do wyszukiwarki Google. Kombinacja słów może być różna, ale związana z tematyką jaka go interesuje. Przykładem jest sprzedaż ubrań sportowych. Wpisując słowo „koszulka sportowa biała” Google proponuje wyniki stron i sklepów, które sprzedają dane produkty. Możemy zwrócić uwagę, że pierwsze proponowane strony są to wyniki promowane i zawsze wyświetlają się na górze strony. Nasza strona jest w stanie bez pozycjonowania wyświetlić się naszym klientom w TOP3. Gdy nie korzystamy z reklamy, strona ginie w gąszczu konkurencji.

Czy to tylko wyszukiwanie Google ?

Powyższy przykład jest jednym z najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w reklamie. Google ADS także oferuje reklamę na stronach partnerów w postaci grafik, animowanych banerów, czy reklamy video na platformie YouTube. Kombinacji jest bardzo dużo, a wybór strategii jest uzależniony od zaplanowanego efektu. Każdy produkt, czy usługa muszą posiadać odpowiednio zaplanowane działania.

Jak układamy startegie ?

Naszym priorytetem jest poznanie firmy klienta, usług lub produktów, jakie oferuje. Po szczegółowej analizie wyszukujemy odpowiednie grupy odbiorców, którym chcemy pokazać reklamę. Muszą być to osoby potencjalnie zainteresowane daną tematyką i wyrażać zapotrzebowanie na usługi czy produkty klienta.

Czy grupa docelowa to już wszystko?

Nie. W zależności od narzędzi, jakie wybieramy do promocji w ADS, musimy ułożyć odpowiednie kreacje reklamowe. Mogą być to reklamy tekstowe, graficzne, video, ale muszą mieć jeden cel. Przykuć uwagę i zachęcić do kliknięcia. Jeżeli klient dotrze do sklepu, to jest to już pierwszy etap sukcesu.

Pierwszy etap sukcesu?

Reklama to tylko początek całej drogi. Teraz klient musi kupić nasz produkt lub skorzystać z naszej usługi. Jeżeli tak się stanie, to wykonaliśmy całą zaplanowaną pracę. Żeby jednak tak się stało, naszym zadaniem w pierwszym etapie jest szczegółowa analiza, o której wspominaliśmy. Jeżeli klienci docierają do naszego sklepu i nie kupują to znaczy, że jest problem na stronie. Skomplikowany interfejs, brakuje dodatkowych możliwościowi płatności, za drogie produkty. Wszystkie czynniki należy odpowiednio przeanalizować na samym początku strategii, aby na tym etapie nie przepalić budżetu przeznaczonego na reklamę. To jest nasze zadanie, które ma doprowadzić do pełnego sukcesu kampanii.

Dlaczego warto?

Umiejscowienie

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce. 95% internautów używa jesj praktycznie codziennie. Chcąc wyszukać porady, produktu, usługi czy opinii większośc korzysta z Google! Oczywiście wyszukiwarka jest jedna, a wyszukań wiele. Dlatego, aby znależć sie na samej górze Google stworzyło mozliwość umieszczania linków sponsorowanych w wyszukiwarce- czym jest właśnie Google Ads.

Elastyczność

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce. 95% internautów używa jesj praktycznie codziennie. Chcąc wyszukać porady, produktu, usługi czy opinii większośc korzysta z Google! Oczywiście wyszukiwarka jest jedna, a wyszukań wiele. Dlatego, aby znależć sie na samej górze Google stworzyło mozliwość umieszczania linków sponsorowanych w wyszukiwarce- czym jest właśnie Google Ads.

Szybkość

Reklamę można uruchomić i wstrzymać w dowolnych momencie. Dzięki tej mozliwości szybko można reagować na zmienne jakie mogą wpływać na lczbę potencjalnych klientów (np. pogoda, popyt na produkt w danym dniu).

Mierzalność

Jeden z najważniejszych punktów. Integrując konto z Google Analytics mamy dostęp do dużej ilości danych, które mierzymy na potrzeby naszej reklamy. Na bieżąco możemy obserwać zmiany, które nastąpiły po wykonaniu działań przez nas wdrożonych na potrzeby kampanii. Daje to nam możliwość szybkiego reagowania i wprowadzania ewentualnych zmian.

Targetowanie

Niezwykle ważna możliwość! Dzieki niej nasza reklama trafia do osób, które są zainteresowane naszymi produktami czy usługami. Mamy do wyboru wiele typów kierowań naszej kampani, m.in. do konkretnej lokalizacji, do osób które odwiedziły strony o danej tematyce, do osób które wcześniej juz odwiedziły naszą stronę, aby przypomnieć im o naszym istnieniu lub zachęcić do ponownego zakupu, i wiele innych.

Wyślij zapytanie ofertowe lub zadzwoń po więcej szczegółów.